Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi

  • masa pelepasan:2024-03-29 14:38:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:210
  • Penerangan pantas:

    Tra Li,Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempu

Kandungan artikel

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Tra LiApabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, it can be transported.

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

GironPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi



Kaedah analisis penyebab,Tra LiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

However, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment, and requested us to develop a complete vibration aging process.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Test methodMenyesuaikan unit kuasa.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Menghormati pelangganTahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil,Tra LiPlatform penangkapan trek, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Latihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Ia penting untuk memahami berapa kali platform penangkapan hidraulik berjalan masuk untuk mengesahkan jika terdapat suara semasa berjalan dalam masa. Oleh itu, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk,Tra LiPlatform angkat bergerak sendiri, suara secara alami hilang. Namun, jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, At this point, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs as buffering can ensure safety.

Tra LiBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!


BunguMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi memberi anda Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi. Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!