HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu

  • masa pelepasan:2024-04-24 19:22:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:177
  • Penerangan pantas:

    Hubei,Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more ro

Kandungan artikel

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

HubeiCiri-ciri: Mengguna struktur rantai seret jenis lengan untuk mencapai operasi ketinggian tinggi dengan lengan teleskopik, kenderaan platform boleh mencapai ° Putar, kedua-dua platform kerja dan trak platform boleh beroperasi. The work platform truck can safely walk with the boom in any position, and the walking speed decreases with the rise of the lifting height.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

ThonexApabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun,HubeiPembuat paksi naik, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang,HubeiJembatan pengangkutan khusus, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.


HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu



Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

Memuatkan dan membuka jembatan naik bimbit telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. It is the point and endpoint of the enterprise"s logistics chain, and is a loading and unloading platform vehicle for enterprises to quickly and turnover products and goods. Tinggi trak platform operasi pemuatan dan lepaskan telah ditetapkan, tetapi tinggi kereta pengangkutan tidak sentiasa membentuk perbezaan tinggi atau jarak tertentu antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan lepaskan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Kost penghasilanPenyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, viskositi ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.


HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Produsi keselamatanOperasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.

Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun,HubeiFixed hydraulic boarding bridge, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

HubeiAnda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.


BunguMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu memberi anda HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu oleh syarikat kami, perkhidmatan HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu. HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HubeiJembatan boarding bergerakApakah bahaya tertentu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!