QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan

  • masa pelepasan:2022-08-09 16:06:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:167
  • Penerangan pantas:

    Qabala,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kerin

Kandungan artikel

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

QabalaPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Puerto CabezasIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas,QabalaPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak,QabalaHarga pengubah kotak 630kVA, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Penjagaan peralatanPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Kerja kerjaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,QabalaPengubah udara-sejuk tenggelam minyak, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pasar pengubah dalaman lambat

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

QabalaCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Pembuat pengubah kuasa

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

BunguMaklumat produk lain
  • OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

    OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

  • OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

    OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

  • GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

    GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

  • BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

    LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

    LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan memberi anda QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan oleh syarikat kami, perkhidmatan QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan. QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QabalaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara melakukan penyelenggaraan pencegahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!