Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan

  • masa pelepasan:2022-07-29 20:50:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:302
  • Penerangan pantas:

    Mehtar Lam,Mehtar Lam315 harga pengubah jenis kering,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan p

Kandungan artikel
Mehtar Lam315 harga pengubah jenis kering,

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Mehtar LamPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,Mehtar LamPenukar jenis kering 400KVA, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

LibenTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Pada pengurusan muatan:

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan,Mehtar LamKabinet pengubah jenis kotak, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Dry type transformer factory

produk baruJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pengubah kuasa

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Mehtar LamPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Kilang pengubah kuasa

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

BunguMaklumat produk lain
  • Saint-QuentinJenis garpu gunting platform angkat bimbitCepat dalam penggunaan industri

    Saint-QuentinJenis garpu gunting platform angkat bimbitCepat dalam penggunaan industri

  • Saint-QuentinLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang bagus

    Saint-QuentinLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang bagus

  • DajabonPengubah bekalan kuasa dan distribusiMasalah rosak

    DajabonPengubah bekalan kuasa dan distribusiMasalah rosak

  • MateraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah ciri-ciri industri dan fung

    MateraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah ciri-ciri industri dan fung

  • MateraPenghasilan jambatan naikKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan

    MateraPenghasilan jambatan naikKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan

  • OberhausenMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikBeberapa suhu yang biasa digunakan

    OberhausenMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikBeberapa suhu yang biasa digunakan

  • OberhausenKllimping bimbitArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    OberhausenKllimping bimbitArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • OberhausenLif rumah tangga kecilSensor pemacu sangat sensitif

    OberhausenLif rumah tangga kecilSensor pemacu sangat sensitif

  • segera:Peringatan: Maklumat Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan memberi anda Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan oleh syarikat kami, perkhidmatan Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan. Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Mehtar LamPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara melakukan ujian tekanan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!