UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana

  • masa pelepasan:2022-07-25 14:49:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:89
  • Penerangan pantas:

    Upata,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

Kandungan artikel

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering,UpataPengubah jenis kotak, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,UpataBerapa banyak pengubah kotak 315, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

UpataAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

ImperialPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

harga pasaranPasukan pengubah kuasa

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Pembuat pengubah jenis kering


UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Berjanjilah dan berjanjilah.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, untuk persekitaran aplikasi umum ia boleh beroperasi segera. Namun, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

UpataPemburukan pengisihan Solenoid

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling,UpataTransformer 35KVA, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

BunguMaklumat produk lain
  • BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

    BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

  • BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

    BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

  • Vila AltagraciaPengubah 110kVAnalisis prestasi biasa

    Vila AltagraciaPengubah 110kVAnalisis prestasi biasa

  • NicastroPlatform angkat tetap hidraulikBagaimana meningkatkan industri pada tahun baru

    NicastroPlatform angkat tetap hidraulikBagaimana meningkatkan industri pada tahun baru

  • NicastroJenis bergerak hidraulik paksi naikPembalikan

    NicastroJenis bergerak hidraulik paksi naikPembalikan

  • SzarvasJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

    SzarvasJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

  • SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

    SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

  • SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

    SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

  • segera:Peringatan: Maklumat UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana memberi anda UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana oleh syarikat kami, perkhidmatan UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana. UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UpataPengubah tiga fasa 480v hingga 380VNak pergi ke mana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!