ZanaPemindah 1000 kVApa

  • masa pelepasan:2022-07-15 09:32:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:574
  • Penerangan pantas:

    Zana,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campur

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Al Majar al KabirSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


ZanaPemindah 1000 kVApa



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,ZanaIsolasi pengubah kuasa, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Laporan pemeriksaan kualitiLepaskan skru inti

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


ZanaPemindah 1000 kVApa



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Kualiti tinggi dan harga rendahSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Zana(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum,ZanaPengubah kotak elektrik, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, ia sangat kecil.

BunguMaklumat produk lain
  • OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

    OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

  • SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • SitadLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

    SitadLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

  • SitadHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    SitadHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • Santa ClaraLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringPenggantian perlu dilakukan oleh pr

    Santa ClaraLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringPenggantian perlu dilakukan oleh pr

  • HaejuPlatform penangkapan hidraulik kecilSyarikat profesional

    HaejuPlatform penangkapan hidraulik kecilSyarikat profesional

  • HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

    HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

  • DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

    DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • segera:Peringatan: Maklumat ZanaPemindah 1000 kVApa memberi anda ZanaPemindah 1000 kVApa oleh syarikat kami, perkhidmatan ZanaPemindah 1000 kVApa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZanaPemindah 1000 kVApa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZanaPemindah 1000 kVApa. ZanaPemindah 1000 kVApa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZanaPemindah 1000 kVApa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!