La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-07-08 13:32:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:545
  • Penerangan pantas:

    La Mana,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

La ManaPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,La ManaPenukar Sampah, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

LvovBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Penukar jenis kering

Kilang pengubah kuasa


La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Test methodSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa,La ManaPemulihan pengubah kuasa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

sistemDalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Oil leakage of cast iron parts

La ManaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,La ManaPengubah bekalan kuasa, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

BunguMaklumat produk lain
  • BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

    BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

  • AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

    AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

  • AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

    AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

  • AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

    AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

  • PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

    PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

  • VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

    VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

    VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

  • DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • segera:Peringatan: Maklumat La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan memberi anda La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan. La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La ManaKuasa pengubahApakah kaedah pasca penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!